real-time marketing.

skuteczne pozycjonowanie kielce

Content Marketing jest 艣ci艣le zwi膮zany z poj臋ciem tzw. marketingu wirusowego, czyli dzia艂aniami marketingowymi, kt贸rych celem jest budowanie 艣wiadomo艣ci marki poprzez nak艂onienie odbiorc贸w do samodzielnego rozpowszechniania informacji na temat danej firmy, oferowanych przez ni膮 produkt贸w b膮d藕 us艂ug. 呕eby osi膮gn膮膰 ten cel, specjali艣ci od content marketingu stosuj膮 r贸偶ne techniki docierania do potencjalnych klient贸w. Do najpopularniejszych kana艂贸w przekazu nale偶膮 fora i media spo艂eczno艣ciowe (Facebook, Twitter, LinkedIn, YouTube itp.) oraz blogi bran偶owe, kt贸re umo偶liwiaj膮 szybkie rozpowszechnianie tre艣ci marketingowych. Do tego celu wykorzystywany mo偶e by膰 m.in. real-time marketing.

殴r贸d艂o: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing


edytuj kod, kr贸tka definicja z Wikipedii

Metoda ta w rozumieniu praktycznym i komercyjnym jest rozwi膮zaniem 艣wie偶ym. Nie mniej jednak analiza kampanii prezydenckiej Donalda Trumpa ukazuje skuteczno艣膰 tego nurtu, oraz pozwala zauwa偶y膰 偶e stosowanie content mo偶e skutecznie zmniejszy膰 koszta przeprowadzanej kampanii.

殴r贸d艂o: https://pl.wikipedia.org/wiki/Content_marketing


Outbound_Marketing - opis z Wikipedii

skuteczne pozycjonowanie kielce

W przeciwnym kierunku skierowane s膮 dzia艂ania tak zwanego Inbound Marketingu, kt贸rego celem jest wzbudzenie uwagi potencjalnego klienta oraz 'bycia znalezionym' przez klient贸w, kt贸rzy sami szukaj膮 czego艣 ze wzgl臋du na temat lub rozwi膮zanie.

殴r贸d艂o: https://pl.wikipedia.org/wiki/Outbound_Marketing


Dodane: 30-11-2018 08:46